Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с двигателя на 2.0 v6 turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    Моят дизел въобще не пуши- факт, даже и бяло.
    Не съм си и представял, че ще кажеш друго


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      На мен ми прави впечатление, че италианките в студа пушат повече от другите. Явно не им понася климата тук.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
        няма ли МАП, а защо тогава бош дават за тая кола номер 0 280 101 001 . турбо инжекционна кола без мап не знам да има.

        ПП
        ето го тука - черната малка кутийка със заоблени краища и бяла букса зад казанчето на антифриза
        http://en.wikipedia.org/wiki/File:Alfaromeo166turbo.jpg
        Това в случая е т.н. баро - сензор. Няма включено нищо в него, освен буксата. Т.е. няма връзка с колекторите. Странен е този мотроник.
        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
        Lancia Kappa JTD '98 -

        Comment


        • #19
          стига бе, тук ме шашна ....
          точка

          Comment


          • #20
            Четох и в елърн - никъде не споменават сензор налягане в колектора. Според дебита и атмосферното налягане изчислявало нещо си... И аз не разбрах как работи аджеба това. Но и в диагностиката липсва параметър налягане на турбото. Но все пак може да сме недогледали нещо.
            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
            Lancia Kappa JTD '98 -

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
              стига бе, тук ме шашна ....
              Талянска му работа.
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                Четох и в елърн - никъде не споменават сензор налягане в колектора. Според дебита и атмосферното налягане изчислявало нещо си... И аз не разбрах как работи аджеба това. Но и в диагностиката липсва параметър налягане на турбото. Но все пак може да сме недогледали нещо.
                има логика и така да може да се сметне количеството въздух.

                Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                Талянска му работа.
                как бе, немска е

                а грешката може и да е за тоя датчик, но това не означава задължително че е повреден. първо от катализатора трябва да се почне щото ламбда сондата е възможно и заради 2-те неща да дава грешка.
                точка

                Comment


                • #23
                  [QUO TE=ecotronic;1273797]Не съм си и представял, че ще кажеш друго [/QUOTE]

                  Може да ти е мъка, но това е . Някой ден като покараме заедно ще се увериш, още повече, че по подразбиране ще караш зад мен и ще имаш добра гледна точка. :Р
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #24
                    Какво ви е чудно? Голяма част от ВАГ моторите също нямат МАП
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                      няма ли МАП, а защо тогава бош дават за тая кола номер 0 280 101 001 . турбо инжекционна кола без мап не знам да има.

                      ПП
                      ето го тука - черната малка кутийка със заоблени краища и бяла букса зад казанчето на антифриза
                      http://en.wikipedia.org/wiki/File:Alfaromeo166turbo.jpg
                      Точно така колега! Оказа се точно МАП сензора,сменихме го с втора употреба и прекъсването спря. Странното е,че и грешката за ламбда сондата не я изписва вече.

                      Comment


                      • #26
                        нормално, мап сензора е много важен за смесообразуването. ако не работи, сместа не е добре.
                        ламбда сондата е обратната връзка на еку. по нея се следят изгорелите газове /тоест смесообразуването/, така че грешка на ламбда сондата основно означава лоши стойности на изгорелите газове и чак след това може да се тълкува като проблем в самата нея. не да сменяш сонда за 200лв и после да се чудиш и с новата що не е добре работата.
                        точка

                        Comment

                        Working...
                        X