If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Четох и в елърн - никъде не споменават сензор налягане в колектора. Според дебита и атмосферното налягане изчислявало нещо си... И аз не разбрах как работи аджеба това. Но и в диагностиката липсва параметър налягане на турбото. Но все пак може да сме недогледали нещо.
Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts; Lancia Kappa JTD '98 -
Четох и в елърн - никъде не споменават сензор налягане в колектора. Според дебита и атмосферното налягане изчислявало нещо си... И аз не разбрах как работи аджеба това. Но и в диагностиката липсва параметър налягане на турбото. Но все пак може да сме недогледали нещо.
има логика и така да може да се сметне количеството въздух.
а грешката може и да е за тоя датчик, но това не означава задължително че е повреден. първо от катализатора трябва да се почне щото ламбда сондата е възможно и заради 2-те неща да дава грешка.
[QUO TE=ecotronic;1273797]Не съм си и представял, че ще кажеш друго [/QUOTE]
Може да ти е мъка, но това е . Някой ден като покараме заедно ще се увериш, още повече, че по подразбиране ще караш зад мен и ще имаш добра гледна точка. :Р
Точно така колега! Оказа се точно МАП сензора,сменихме го с втора употреба и прекъсването спря. Странното е,че и грешката за ламбда сондата не я изписва вече.
нормално, мап сензора е много важен за смесообразуването. ако не работи, сместа не е добре.
ламбда сондата е обратната връзка на еку. по нея се следят изгорелите газове /тоест смесообразуването/, така че грешка на ламбда сондата основно означава лоши стойности на изгорелите газове и чак след това може да се тълкува като проблем в самата нея. не да сменяш сонда за 200лв и после да се чудиш и с новата що не е добре работата.
Comment